Με το email marketing δεν θα πετύχετε και πολλά καθώς το 99,99% των μηνυμάτων θα βρεθούν στο κάλαθο των αχρήστων και θα χαρακτηριστούν ενοχλητικά μειώνοντας το προφίλ της εταιρείας σας.
Θα πρέπει όμως να αναφέρουμε και τα θετικά αυτής της διαφήμισης όπως το πολύ χαμηλό κόστος και τη γρήγορη απόκριση της καμπάνιας.
Tα μαζικά μηνύματα διαχωρίζονται σε τακτικά (Newsletters) που στέλνονται σε πελατολόγιο που έχει επιλέξει την αποστολή και σε μαζικής αποστολής που στέλνονται σε τυχαίο πελατολόγιο (spam). Μεγάλη προσοχή απαιτείται στη δεύτερη κατηγορία μηνυμάτων καθώς αυστηρές νομοθετικές ρυθμίσεις απαγορεύουν την έλευση μηνυμάτων όταν αυτά δεν συνοδεύονται με τα ακριβή στοιχεία του αποστολέα.
Συμπερασματικά για την προώθηση της ιστοσελίδας σας θα σας προτείναμε την αποφυγή του email marketing που προκαλεί περισσότερα προβλήματα παρά καλά.
Και τελειώνουμε με ένα μεγάλο μυστικό! Η μηχανή αναζήτησης Google είναι πολύ αυστηρή στην άσκοπη χρήση ηλεκτρονικών μηνυμάτων (email spam) καθώς τιμωρεί τους συνδέσμους που μεταφέρονται με πιθανό ενδεχόμενο την χαμηλή κατάταξη στα φυσικά αποτελέσματα.